INFO MENARIK!!

Luahan Pelanggan Dilayan Manager KFC Yang Kurang Ajar


Nak cerita satu cerita ni.

Pagi tadi bawaklah kawan-kawan dari Sarawak pergi KFC Angsana Johor Bahru. Ya Allah, rasa malu sebagai warga Johor dengan sikap pekerja di KFC Angsana tersebut.

Dia tunjukkan budi bahasa yang sangat tak bagus dengan kawan-kawan saya orang Sarawak. Rasa malulah saya sebagai warga Johor ni.

Kitorang datang pukul 10.20 pagi. KFC memang dah buka kan?

Setelah kitorang masuk, manager KFC tu berkata, 'Tercekik aku. Baru je nak makan dah ada orang masuk,'

Apa perasaan kita sebagai customer yang datang?

Lepas tu, selepas kitorang di kaunter, dia mengeluarkan suara yang kuat-kuat dengan pekerja-pekerja cakap kitorang ni tak ikut peraturan dia.

SubhanAllah, peraturan apakah itu? Pintu tulis OPEN. Adakah pekerja masih boleh makan-makan (walaupun jam) dah pukul 10.20 pagi?!

Kalau nak breakfast kenalah datang before pukul 10 kan?

Nak cakap dengan manager dia pasal perangai pekerja tu. Tetapi rupanya dia yang manager.

Tunjukkan manner yang sangat tidak bagus. Kitorang ini dahlah ikut TRIP. Masa diberikan pun tak banyak untuk makan masa tu. Takkanlah customer kena tunggu manager habis makan baru boleh order??.

KLIK LIKE JIKA ANDA RASA PERKONGSIAN INI SANGAT BERGUNA

Artikel Berkaitan

isu semasa 5176131073916463923

Post a Comment

Tips Menarik

Artikel Panas

item